Bratislava (pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Manažér/-ka programu vzdelávania a profesionálneho rozvoja
Pracuj s nami v dynamickom, priateľskom a ambicióznom tíme. Pomôž nám rozvíjať sa a uplatni svoj talent, schopnosti a skúsenosti pri vedení Programu vzdelávania a profesionálneho rozvoja.
na dobu určitú → ihneď/dohodou – pracovný pomer na dobu 12 mesiacov
plný úväzok, živnosť
Vedenie Programu vzdelávania a profesionálneho rozvoja obnáša nasledovné:
• manažment tímu lokálnych koordinátoriek vzdelávania (Bratislava, Košice, Nitra) apracovných poradkýň (Bratislava, Košice),
• príprava vzdelávacích aktivít pre cudzincov a cudzinky (jazykové kurzy, socio-kultúrne
workshopy a iné vzdelávacie programy zamerané na rozvoj cudzincov),
• príprava programov zlepšujúcich cudzincom a cudzinkám vstup na trh práce, vrátane
pracovného a kariérového poradenstva,
• nastavenie metodík a procesov pre vzdelávacie kurzy, workshopy a pracovné poradenstvo
(v súčinnosti s externými odborníkmi),
• realizácia, monitoring a evaluácia programov vzdelávania a rozvoja v spolupráci s interným
tímom a externými dodávateľmi,
• vytváranie a udržiavanie partnerstiev so zamestnávateľmi, inými organizáciami a štátnymi
inštitúciami v oblasti vzdelávania, zamestnanosti a trhu práce,
• komunikácia so zahraničnými partnermi a donormi, príležitostné pracovné cesty na
Slovensku alebo v zahraničí,
• podpora advokačných aktivít organizácie v oblasti vzdelávania dospelých cudzincov a
cudziniek,
• projektový manažment (participácia na príprave žiadostí, realizácia, evalvácia a
diseminácia) a súvisiaca administratíva.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca u nás má viacero výhod, všetky by sa nevošli, preto sme vybrali tie najlepšie, o
ostatných ti povieme na pohovore:
• priateľský tím a inšpiratívne pracovné prostredie,
• možnosť spoluvytvárať agendu a formovať rozvoj celej organizácie,
• možnosť profesionálneho a osobnostného rozvoja,
• možnosť zúčastňovať sa školení a podujatí na medzinárodnej úrovni,
• práca v medzinárodnom prostredí,
• flexibilný pracovný čas s možnosťou využitia home officu,
• balíček na privítanie,
• tímové a individuálne supervízie,
• celoorganizačný teambuilding,
• zamestnanecká zľava v Mareena eshop-e.
Informácie o výberovom konaní
Túto pozíciu ponúkame na dobu určitú - 12 mesiacov.
Ak ťa táto ponuka zaujala, pošli nám svoj životopis a motivačný list do 21.3.2024. Len
kompletné žiadosti budú hodnotené.
Uchádzačom a uchádzačkám, ktorí spĺňajú všetky predpoklady, bude poslaná pracovná
úloha. Úspešní riešitelia a riešiteľky budú pozvaní na osobný pohovor.
Mareene záleží na bezpečnom pracovnom prostredí a netoleruje sexuálne vykorisťovanie a
zneužívanie. Úspešný/-á kandidát/-ka bude pred začatím pracovného pomeru požiadaný/-á o
predloženie výpisu z registra trestov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment, Andragogika, Pedagogika, Psychológia a iné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
HR, pracovné poradenstvo, koordinácia vzdelávania
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba očakávame:
• samostatnosť a iniciatívu, systematickosť,
• podnikavosť – schopnosť a chuť rozbiehať nové veci,
• zodpovedný prístup k práci a dodržiavanie stanovených pravidiel,
• výborné komunikačné zručnosti,
• zdieľanie spoločných hodnôt a tímového ducha.
Od 1 600 EUR brutto/mesiac v závislosti od skúseností uchádzača/ky. Pri živnosti od 2050€ mesačne.